Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.
Nástěnka
Nejste přihlášen(a). Přihlásit
Stránky: 1
Mili priatelia,
v prvom rade - som presvedceny o tom, ze student musi vediet, za akych podmienok existuju objekty, s ktorymi pracuje. Nie som si ale isty, ci je vzdy na mieste trvat na uvadzani podmienok, typicka ukazka je v zavere temy http://forum.matematika.cz/viewtopic.ph … 31#p559831
Ukazem to na jednoduchej ulohe: mame najst riesenie rovnice .
Riesenie A: .
Riesenie B: a sucasne
.
Mne sa riesenie B zda mierne absurdne, pricom ale v mnohych temach (napriklad vyssie uvedenej) k nemu studentov mnohi z nas navadzaju. Asi ako keby som na otazku "ako sa dostanem na postu?" odpovedal "na najblizsej krizovatke doprava a cestou dodrzujte vsetky zakonne ustanovenia ako aj vseobecne zavazne nariadenia."
Offline
↑ vlado_bb:
Zdravím.
Já bych to zas tak nehrotil. Ve škole se, pokud vím, vyžaduje stanovení podmínek na počátku řešení úlohy. V podstatě jsem jen upozornil, že (pokud je tazatel stanoveny nemá), tak na ně nezapomenout. Víc v tom není.
Offline
↑ Jj: Ano, ale presne to som mal na mysli - podla mna je riesenie A mnou uvedenej ulohy spravne, uplne a nic mu nechyba. Riesenie B je takisto spravne, len je v nom cosi navyse. Takze ja by som od studenta cakal riesenie typu A a nie B. (Ale samozrejme uplne ina vec je, ze ocakavam aj to, ze pozna definicny obor funkcie .) Ale nikdy som na ZS ani SS neucil, uvitam aj nazory ucitelov z tychto typov skol.
Offline
Stránky: 1