Matematické Fórum

Nevíte-li si rady s jakýmkoliv matematickým problémem, toto místo je pro vás jako dělané.

Nástěnka
! 04. 11. 2016 (Jel.) Čtete, prosím, před vložení dotazu, děkuji!
17. 01. 2016 (Jel.) Rok 2016 s novými a novějšími krystaly od kolegy Pavla!
17. 01. 2016 (Jel.) Nabídka knih z oborů matematiky, fyziky, chemie
23. 10. 2013 (Jel.) Zkuste před zadáním dotazu použít některý z online-nástrojů, konzultovat použití můžete v sekci CAS.

Nejste přihlášen(a). Přihlásit

#1 14. 08. 2017 22:04 — Editoval digimarketer (14. 08. 2017 22:06)

digimarketer
Zelenáč
Příspěvky: 1
Reputace:   
 

Výpočet intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam

Dobrý den,

chci se zeptat zda by mi mohl někdo pomoci s výpočtem intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam na eshop. (Sklik)

Problém je asi takový - mám různé klíčová slova, které když uživatel zadá do vyhledávače, tak se zobrazí moje reklama. Za kliknutí na reklamu uživatelem platím. Úspěšnost klíčového slova, ale i reklamy (jedno slovo může spouštět různé reklamy) hodnotím na základě následného prodeje zboží na webu (Konverze).



Pro výpočet mám průměrný konverzní poměr pro všechny slova dohromady - jak často lidé nakoupí pokud kliknou na mojí reklamu spuštěnou jakýmkoliv slovem.

Dále mám počet kliknutí. Počet zobrazení.

Jde mi o to pomocí intervalu spolehlivosti identifikovat ty klíčová slova, která sice spouští reklamy a lidé na ně klikají, ale už nenakupují.

Potřebuji spočítat například 80% interval spolehlivosti, že dané slovo je o několik % horší, než zbytek všech slov.
Chápu, že bude záležet na počtech měření a následném výběru rozdělení.
Většinou není problém mít jednotky tisíc zobrazení, stovky prokliků a z toho jednotky procent konverzí.

Můžete mi s tím někdo pomoci ? :)

Offline

 

#2 03. 10. 2017 09:36

creat
Příspěvky: 75
Škola: EF Žu - Kves
Reputace:   
 

Re: Výpočet intervalu spolehlivosti pro úspěšnost reklam

Ahoj,

návodom na riešenie by mohlo byť určenie jednotlivých slov a počet kliknutí na nich ako nezávislých premenných vstupov do modelu pre každého prichádzajúceho užívateľa. Výstup je jeden napr. binárny: tovar kúpený 1 resp. tovar nekúpený 0. Napadá ma (ale neviem či je to ok) buď viacnásobná, logistická alebo možno poissonova regresia. Celý proces bude zrejme black-box, takže môžeš skúsiť aj neurónové siete alebo svm.


Pes je na to, aby poslúchal a nie aby rozkazoval v chalupe.

Offline

 

Zápatí

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2005 Rickard Andersson